Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzájemný vztah informačního a grafického designu - aplikace na některé nástroje marketingu
Procházková, Magda ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
V dnešním světě přehlceném informacemi je nutné rozlišovat, co je důležité a co není. Tomu napomáhá informační a grafický design. Práce vysvětluje jejich vzájemný vztah a jejich principy. Ty pak aplikuje na prvky marketingového mixu, jako jsou produkt a propagace. První část této práce se zabývá teorií a principy. Nejprve popisuje informační design, jeho vznik, disciplíny, informačního designéra a poskytuje praktické rady. Podobným způsobem se zabývá v další části designem grafickým. V poslední části teorie popisuje marketing a nástroje marketingového mixu. Praktická část práce nejprve popisuje vzájemný vztah informačního a grafického designu. Poukazuje na jejich vzájemnou propojenost a upozorňuje na rozdíly mezi nimi. V další části jsou pak aplikována pravidla informačního a grafického designu na prvky marketingu. U produktu se zaměřuje na logo a firemní identitu, design produktu a na obal produktu. V propagaci pak hodnotí použití na webovou prezentaci a tištěnou propagaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.